Het Kleine en Grote Klaagtopic

Scotty

Uit hier uw kleine en grote frustraties over alles wat u dwars zit. Van uw mond te hebben verbrand aan te hete thee tot een uur te laat op het werk vanwege vertraging met de NS. Van uw favoriete renner die valt in de laatste KM tot ziek zijn op uw vrije dag.

(Ik meende trouwens dat er al een klaagtopic bestond, kan hem alleen niet vinden)

Laat ik aftrappen:

Ik verheug mij toch altijd wel een beetje op de nieuwste ProCycling en van de week lag hij eindelijk in de bus: de Giro special. Ik wist niet meer precies hoe het parcours in elkaar zat en ik word altijd erg vrolijk van goede profielplaatjes van etappes. Dus ik blader gelijk naar het kopje parcours om de etappes eens goed door te nemen.

Tot mijn grote schrik hebben ze de profielen totaal verkracht door één of andere achterlijk grote maar onleesbare 3D-weergave van het parcours te laten zien. Vooral op parcours met een lokale ronde, maar ook klimmen, komen totaal niet uit de verf. De kaart die erbij zit is perfect, maar waarom niet gewoon de originele profielen van de Giro erbij? Die zijn altijd erg duidelijk. Ik kan me niet voorstellen dat de makers van ProCycling hier tevreden mee zijn.

Tot zover mijn frustratie.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.