[PTS] Womens World Tour 2017

petoi

Het spel is lekker simpel, je hoeft alleen maar de winnaar te voorspellen voor elke etappe. Je mag 5 namen opgeven waarvan jouw grootste favoriet 5 punten achter zijn naam krijgt en je minste favoriet 1 punt. Een voorbeeld:

Voorspelling Etappe 1:
***** Lizzie Deignan
**** Marianne Vos
*** Anna vd Breggen
** Jolien D'hoore
* Chloe Hosking

Alleen bij winst krijg je het aantal sterren bij je totaal opgeteld. Stel dat Lizzie Deignan wint dan krijg ik 5 punten, wanneer Anna vd Breggen wint dan krijg ik 3 punten. Wanneer Pauline Ferrand Prevot wint, dan ben ik de pineut want dan krijg ik 0 punten, ook al worden mijn 5 renners daarboven 2e t/m 6e.

Als er in een race twee renners zijn met dezelfde achternaam vermeld dan ook de voornaam of initialen zodat ik kan onderscheiden wie je bedoelt. Als je niet doet dan is de renner sowieso ongeldig. Bijvoorbeeld: Het verschil aanduiden tussen de gezusters Kelly, Jessy, Demmy en Lenny Druyts. Gebruik van de achternaam van de partner (of juist niet) wordt getolereerd tenzij het de bovenstaande regel tegengaat.

Uiteraard mag je maar 1 prono inleveren, lever je er meer in dan 1 dan krijg je een waarschuwing die 25 prono’s lang blijft staan. Bij een tweede fout krijg je 10 strafpunten voor het AK. Van de scores behaalt bij het inleveren van meerdere prono’s telt de laagste score.

Mocht je tijdens de ronde op vakantie zijn dan kan je voor alle etappes die je denkt te missen hier je voorspelling achterlaten. Vermeld wel duidelijk over welke ronde en welke etappes de voorspelling gaat!

Belangrijk is dat je na de uitslag even nakijkt of je wel de punten hebt gekregen die je verdiende. Doe dit voor zowel het AK als voor de stand van de desbetreffende ronde. Want fouten maken is menselijk.

Kalender 2017
04-03 Strade Bianche
11-03 Ronde van Drenthe
19-03 Trofeo Binda
26-03 Gent-Wevelgem
02-04 Ronde van Vlaanderen
16-04 Amstel Gold Race
19-04 Fleche Wallonne
23-04 Liège-Bastogne-Liège Femmes
05-05/07-05 Tour of Chongming Island
11-05/14-05 Tour of California
07-06/11-06 The Women's Tour
30-06/09-07 Giro Rosa
20-07 La Course
29-07 Prudential Ride London
11-08 Vargarda TTT
13-08 Vargarda RR
17-08/20-08 Ladies Tour of Norway
26-08 GP Plouay
29-08/03-09 Boels Ladies Tour
10-09 La Madrid Challenge by La Vuelta
Sept WK TTT/ITT/RR (in het WK topic)

Startlijsten bij wedstrijden zijn soms niet erg accuraat en kunnen veel fouten bevatten. Ik hoop dat met de komst van de WWT dit beter wordt maar het beste kan je de startlijsten van cyclingfever even checken met wat teams op social media melden.

Deadline voor iedere etappe is om 22:00

Uitslag telt NIET mee voor het AK

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.