[PTS] Parijs- Nice

petoi

Het spel is lekker simpel, je hoeft alleen maar de winnaar te voorspellen voor elke etappe. Je mag 5 namen opgeven waarvan jouw grootste favoriet 5 punten achter zijn naam krijgt en je minste favoriet 1 punt. Een voorbeeld:

Voorspelling Etappe 1:
***** Mark Cavendish
**** Fabian Cancellara
*** Alberto Contador
** Robert Gesink
* Philippe Gilbert

Alleen bij winst krijg je het aantal sterren bij je totaal opgeteld. Stel dat Mark Cavendish wint dan krijg ik 5 punten, wanneer Alberto Contador wint dan krijg ik 3 punten. Wanneer Thor Hushovd wint, dan ben ik de pineut want dan krijg ik 0 punten, ook al worden mijn 5 renners daarboven 2e t/m 6e.

Als er in een race twee renners zijn met dezelfde achternaam vermeld dan ook de voornaam of initialen zodat ik kan onderscheiden wie je bedoelt. Als je niet doet dan is de renner sowieso ongeldig. Bijvoorbeeld: Het verschil aanduiden tussen Tony of Daniel Martin.

Uiteraard mag je maar 1 prono inleveren, lever je er meer in dan 1 dan krijg je een waarschuwing die 25 prono’s lang blijft staan. Bij een tweede fout krijg je 10 strafpunten voor het AK. Van de scores behaalt bij het inleveren van meerdere prono’s telt de laagste score.

Mocht je tijdens de ronde op vakantie zijn dan kan je voor alle etappes die je denkt te missen hier je voorspelling achterlaten. Vermeld wel duidelijk over welke ronde en welke etappes de voorspelling gaat!

Belangrijk is dat je na de uitslag even nakijkt of je wel de punten hebt gekregen die je verdiende. Doe dit voor zowel het AK als voor de stand van de desbetreffende ronde. Want fouten maken is menselijk.

Kalender 2017 (onder voorbehoud)
Santos Tour Down Under |-| Nostradamus, sjaspatat, Pacino, coolietje, robertus, billi enrahimns
Tour of Oman |-| petoi en arviidd --- Zwartebroekengeletrui
Voorjaar |-|
Paris - Nice |-|
Tirreno-Adriatico |-|
Volta Ciclista a Catalunya |-|
Vuelta Ciclista al Pais Vasco |-|
Tour de Romandie |-|
Giro d'Italia |-|
Amgen Tour of California |-|
Critérium du Dauphiné |-|
Tour de Suisse |-|
NK |-|
Tour de France |-|
Tour de Pologne |-|
Eneco Tour |-|
Vuelta a España |-|
Tour of Britain |-|
WK |-|

Erelijst:

Overall:
2010 GerbenS
2011 remco2103
2012 rdm16
2013 billi
2014 billi
2015: sjaspatat
2016: dustin

Medailleklassement:
2010 GerbenS
2011 Leukefans
2012 petoi
2013 billi en Slayer772004
2014 coolietje
2015: sjaspatat
2016: Purito & reznik

Speeldagenklassement:
2010 GerbenS en petoi
2011 YNhuis
2012 petoi
2013 MvL, billi en ezequiel
2014 coolietje en max0207
2015: Zwartebroekengeletrui en wilco kelderman
2016: Purito

Winnaar 2016 rahimns en RABBIT_HOLE

Officiële website
Parcours
Startlijst (Cyclingfever)

Deadline op de dag van iedere etappe is om 22:00

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.