Wielersporters en mediagebruik

Fietsstudent

Beste mede fietsfanaten,

Allereerst zal ik mijzelf even voorstellen, mijn naam is Stephan. Ik ben naast wielerfanaat ook student op de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen waar ik Sport, Gezondheid en Management studeer.

Ik ben op dit moment bezig met afstuderen, ik doe onderzoek naar het traditionele mediagebruik van wielersporters en om dit onderzoek af te ronden heb ik jullie hulp hard nodig! Ik heb van de beheerders toestemming gekregen om hier een oproep te doen tot hulp. Voor mijn onderzoek moet ik namelijk inzicht krijgen in jullie mediagebruik en daarom vraag ik jullie, nog net niet smekend op mijn knieën, om 3 tot 5 minuutjes van jullie tijd. Zouden jullie mij willen helpen door mijn enquête, geheel anoniem, in te willen vullen? Je hoeft de enquête niet te bevestigen via een mail, heel simpel gewoon invullen en afsluiten.

De enquête is opgesteld middels Survio, via de volgende link kom je direct bij de enquête: https://www.survio.com/survey/d/B7L6Q2L4X5U6Q9W2U

Ik dank jullie hartelijk voor de moeite en ik hoop op een hoop reacties!

Groet,

Stephan!

*admin: mocht dit in het verkeerde forum staan, mijn excuus. Ik merk vanzelf wanneer dit bericht verplaatst wordt*

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.