Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 5 6 7 8
Quincy Adams

Poeh, dit valt me niet mee. Ik hoop dat jullie ook eens even in de spiegel kijken ipv je trouwe volgers te beledigen.

3 van mijn posts zijn verwijderd bij het stukje in kwestie. Ik merkte dat het stuk van raymond mij iets deed. Ik neem aan dat dit ook zijn bedoeling is. Volgens mij hebben we het hier over een goed journalist die weet waar hij mee bezig is. Hij schrijft met passie en gevoel. Mooi! Maar dat roept dus ook passie en gevoel op bij de lezer. Dat er veel heftigheid in reacties op juist zijn stukken komen, zegt natuurlijk ook wat over de inhoud en vorm die hij kiest. Nogmaals: ga (ook) bij jezelf te rade.

Ik merk dat ik niet kan reageren op het nieuwe stuk van raymond. Jammer, want wilde hem complimenteren met de info die voor mij leuk was om tot me te nemen, al was het stuk zelf een beetje warrig qua opbouw. Ook het stuk van cav heb ik met plezier gelezen en becommentarieerd met een positieve reactie.

Quincy Adams

'@raul

Haten stond er wel degelijk. Is na enkele opmerkingen veranderd in 'licht in de ogen niet gunnen' wat er letterlijk op neer komt dat je de ander het leven niet gunt. Niet zo bedoeld natuurlijk maar nog altijd erg stevig aangezet.

Raul Alcala

Idem de voorgaande posters. Goed stuk van kerkhofs over een onderwerp die erg actueel is. Lijkt wel een beetje de FIFA.

Er is de laatste keer iets te rigoreus opgeruimd in de comments denk ik. Omdat de ergernis hoog zat na de zoveelste column van Kerkhofs waar het veelal en te vaak mi ging over zn Telegraaf verleden en zn manier van schrijven (inclusief zn zgn intenties). Denk ik. Het werd soms bijna ook politiek. Die vuige Telegraaf enzo. Maar een krant met een uitstekend sportkatern. De Volkskrant kan je lezen voor de grensoverschrijdende verhalen in de sport. En wij hebben Raymond Kerkhofs.

En in dezelfde lijn de repeterende reacties over de keus in koppen op WF. Tendentieus, click baits enz. Ergernis. Laat gaan, WF is groot en verdient geld door de clicks. De tijd van Hard Gras gevoelens is passé.

Ik herken wel de ergernissen over de communicatie van WF naar de gebruikers trouwens. Nu lijkt t een beetje too little too late.

Sport en zeker wielrennen gaat toch over op het randje van je stoel zitten. Je verheugen op die geweldige bergetappe vanmiddag. Vloeken als je favoriet valt, juichen als Wout van Aert eindelijk die etappe wint. Kerkhofs zal daar niet anders in zijn.

Gooi lekker de commentaren weer open, ik ben ervan overtuigd dat er aan beide kanten wel het besef is dat we het zelf ook misschien een volgende keer anders kunnen doen. Inclusief mezelf maar dan niet persé richting Kerkhofs. Heb em altijd graag gelezen. En niet te vergeten, als het goed is zal vanaf morgen de hitte ook verdwijnen uit onze huizen, kantoren en hoofden. Ben er zelf hard aan toe.

Raul Alcala

Heb ik niet gezien die wijziging Quincy.

nee dat betekent niet, zeker in de sportcontext, dat je de ander liever dood hebt. Ja idd stevig aangezet. Wmb geen probleem

Kerckhoffs is het. Sorry van de verbastering :p

xistnc

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat filmpjes op de homepage uit zichzelf starten - en zeker niet inclusief geluid?

SprintMaster

Het meest ergerlijke is nog dat als je het filmpje stopt het geluid gewoon aan blijft. Dan rest niets anders dan maar de hele website afschieten. Zeer irritant!

Wheely

Dat is die podcast toch? Gebeurt hier ook af en toe maar heel random.

Il Leopardo della Primavera

Waarom gaat die podcast automatisch afspelen? Vrij irritant.

Twisted-D

Op 4 (!!!) plaatsen op de hoofdpagina begint jullie YT filmpje te spelen, daarvan zijn er dan 3 gemuted. Zijn jullie zo wanhopig opzoek naar views?

Als ik ergens een pesthekel aan heb is een webpagina openen en er begint spontaan wat te spelen.

Tijd om de blockers wat scherpen in te stellen...

Onie

Automatisch afspelen van de poscast is behoorlijk vervelend.

kraamvisite

'@Maxim: er wordt nog steeds van naam gewisseld, en namen van anderen gepikt. Gister in de chat bv. Zou jullie softwareman nog eens kunnen kijken? Misschien wordt er gehackt, of is er een maas, maar wat mij betreft volledig respectloos naar andere flitsers toe, diegene(n) die het doen.

ussp019

Hier ook veel hinder van filmpjes die opeens beginnen af te spelen op de homepagina.

Naakte Mollerattema

Niet alleen op de homepage

KissMyAce2.0

Hier helemaal nergens last van Maxim!
Ga zo door! Jullie zouden een vermogen moeten verdienen met het werk dat jullie leveren

kraamvisite

Voor diegenen die op laptop zitten, in de adresbalk kun je toestemmingen zodanig aanpassen, dat zowel audio als video geblokkeerd worden, of alleen audio, etc, als het te storend is.
Of je kunt denken dat de wf jongens weer ietsje meer verdienen met die auto filmpjes, als ze niet te storend zijn.

josemanuelfuente

Nergens last van

AWestie

De homepage op mobiele weergave is ook onhandig nu: links uitgelijnd en ver uitgezoomd waardoor je best precies moet klikken. Eenmaal in een bericht of op het forum weer de normale weergave.

josemanuelfuente

Rectificatie!! Heb er nu ook last van, zeer irritant.

Gdeleu

Bloedirritant.
Reclame heb ik alle begrip voor, de site moet draaien en de medewerkers moeten betaald worden.
Maar filmpjes die beginnen afspelen van zodra je op de pagina komt, en dan nog ergens helemaal onderin zodat je niet eens ziet waar het geluid vandaan komt en wat 'u aangeboden wordt door Total', dat vind ik niet acceptabel.

SprintMaster

Drie keer (!!!) een blok WielerFlits Update op de homepagina, is dat niet erg overdreven?

Is er ergens iets mis gegaan met het (her?) inrichten van de pagina? Het versterkt het beeld dat aanpassingen blijkbaar niet goed getest worden voordat ze doorgevoerd worden.

Raul Alcala

Idd, ik sluit de wf pagina voor vandaag, lijkt geen prio te hebben

Boeke

Ik wil gewoon wielernieuws kijken zonder zo'n irritant opgedrongen ondermaatse zoveelste podcast in mijn buik geduwd te krijgen. Echt man hou op.

Limal

Ik had mijn bookmark al op de forums gezet om de hoofdpagina te vermijden, kreeg ik net ook weer een automatisch afspelende video bij het nieuwsartikel over Skjelmose... WF is op dit moment gewoon onbruikbaar, hopelijk wordt dit snel opgelost.

Wel handig dat de vorige "crisis" zo al helemaal vergeten is ;-p

LB117

helemaal eens!

Zwaar irritant ene podcast luisteren op de telefoon kan niet eens omdat er filmpjes worden gestart door WF.

whyzekatje

't is inderdaad niet de beste aanpassing op de website de autoplay, om het maar heel voorzichtig te formuleren ;-). Tips, geluid uit, dan gaat de video wel spelen maar hoor je het niet. Of voor safari gebruikers. Settings van safari, dan ga je naar websites, vervolgens op Auto-play klikken. Voor de websites die open staat kun je nu aangeven wat je wilt ik heb wielerflits nu op Never Auto-Play gezet en dat lijkt te helpen. Maar beter zou natuurlijk zijn als wielerflits zelf er voor zorgt dat de WF update niet op Auto-Play staat.

1 2 ... 5 6 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.