Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 5 6 7 8 »
Dikke Kater

Ik kan de uitslag van vandaag niet vinden op wf. Ik kijk er vast overheen. Het wordt er niet beter op. De site is erg onoverzichtelijk. De titels van het een en ander vind ik eveneens alles behalve sjiek.

Poeksel

Ik sluit me aan bij Kraamvisite, Whyze Katje en xistnc.

@dikke kater Ga naar nieuws en filter op wedstrijdverslag. Dan kom je hier:
https://www.wielerflits.nl/nieuws/category/wedstrijdverslag/ en zie je het wedstrijdverslag van vandaag staan.

DonQuijote

Jongens van de redactie toch, wat een, ik zou bijna zeggen schunnige foto, bij het artikel over Vingegaard.
Buiten dat het een hele slechte foto is die voor geen meter "kijkt" (beroepsfotograaf hier) is er ook nog eens niets op te zien wat billijkt dat je zulk een beeld gebruikt in een publicatie.

En ja, als jullie dan willen dat de stukjes van Raymond behoorlijk van commentaar worden voorzien door de WFers dan begrijp je toch wel dat het gebruik van zo'n foto schreeuwt om commentaren die jullie steeds wegflitsen of editten.

Il Leopardo della Primavera

Als mede-beroepsfotograaf ben ik het volledig eens met DonQuijote.

Raul Alcala

Ik zou niets van bovenstaande(n) aantrekken als ik jullie was. Geneuzel in de marge van jaloerse en of betweterige beroepsklagers. WF wordt oa hierdoor steeds onaangenamer zo de laatste tijd.

Wheely

Ik moedig jullie aan een vrouwelijk redactielid aan te stellen, begin eens met een columniste tijdens de dames Tour of nodig er eens een uit tijdens de podcast of wielerflits update, een Jip of een Ceylin ofzo. Kan verfrissend werken. Succes met de uitdaging!

zacht

Helemaal eens met Wheely. Momenteel is WF (en het grootste deel van de wielerwereld) een bolwerk van stoffige oude en jonge mannen. Met de huidige aanwezige kwaliteiten van de dames op en naast de fiets is het moment om daar iets aan te doen al heel lang gaande. Denk fris, denk Jip.

whyzekatje

Helemaal eens met Wheely en Zacht, wat meer vrouwelijke inbreng zou de site ten goede komen en om even in jullie business model te kruipen, het zou ook nog een behoorlijke aanwas van lezers tot gevolg kunnen hebben. Ik vermoed zo dat het grote (overgrote) deel van de lezers hier man is. Door een ietsjes meer evenwichtige samenstelling van de redactie zouden jullie wellicht ook wat meer vrouwelijke lezers kunnen aanspreken. En denk vooral stoer ;-)

xistnc

We hadden hier vroeger volgens mij een Vlaamse dame die iets in de richting van Journalistiek deed, Eva ofzo? Die sloeg dan wel weer wat door in haar Schleck-adoratie staat me nog bij.

Charlie33

Misschien hebben Maxim en Youri een vaste vriendin die mee kan naar de koers en dan de commentaren voor de rekening kunnen nemen. Zou leuk zijn.

Limal

Afgaande op commentaren op de mediabijdragen van Jip, Rox, Ine en Marijn denk ik dat een deel van de Wielerflitsers nog niet klaar is voor een vrouwelijk redactielid. En alleen al daarom zou die natuurlijk heel welkom zijn.

Een formele journalistieke opleiding heeft ze denk ik niet genoten, maar Ellen van Dijk bvb. zou wel mooi in het (onwijs stoere) plaatje passen. Een nog onbekende journaliste met een passie voor de wielersport is natuurlijk ook helemaal goed.

Il Leopardo della Primavera

Wat is de reden dat er rondom de Ronde van Polen en het WK Baanwielrennen geen volgtopics/livechats/liveblogs zijn eigenlijk?

Retro Lex

José Been bop de redactie en in de podcast ?

En ja ik miste ook een volgtopic/chat tijdens Polen

John Bidon

Mogelijk omdat de moderator op vakantie is.

Avatar of
Jeffrey
admin

Test reactie

Avatar of
Jeffrey
admin
Jeffrey
#190
Test reactie

Een reactie

1 2 ... 5 6 7 8 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.